LIVET ÄR UNDERBART!

Hallå där! :D
Ohooj :)
Ni kan inte ana hur glad jag är!!
Jag har inte fått nåt, och inget har hänt eller sååå, men det är det som gör mig ännu gladare! :D
Skolan är perfekt, klassen är perfekt, hälsan är... eh.. nu skiter vi i den.. life's perfect och allting är ba whoho :D längesen man kände så asså!
Idag blir det en gbgfri dag och en dag jag bara är hemma och fixar allt!
skitnajs faktiskt.. har hunnit skriva två låtar och gjort färdigt mina läxor (eh
.. hade två st xDD .. music and me och så kolla upp info om justins album, till en uppgift vi har i skolan).
Och så har jag tyyyyyyp.. eeeh... jag venne.. plockat bort lite på mitt rum, ska fortsätta efter detta.
Måste ta lite före-och-efter bilder ofc! funderar på att ta ut en hylla jag har i rummet men... den e så himla full så jag venne vart jag ska lägga alla grejer D:
wellwellllll... livet går vidareee!! ingen dör om jag inte flyttar den lixxx ;)) .. säger viiii o:
aja, CHACHA DUDES.
Peace out.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0