NRJ in the park. GBG 2010 BILDER

hallojj, orkar och hinner inte skriva just nu, måste fixa en läxa och lägga in på adelaaaa!
Okeeej, idag var jag och fluffighest på NRJ in the park, gbg. Och det var..... AWESOME!
jag träffade asmkt folk där som man inte sett på länge, och visa har jag inte sett sen vi gick i dans tillsammans :ooo (drygt.. 5-6 år sen). YEaahh, jag berättar mer om det imårrn... fast vänta.. det finns inget att berätta om det ju ?
aja, bilder kommer imårrn iaf - om jag hinner d.v.s
Hahahahh, vet ni hur mkt jag failade igår?.... HAHAHAHA garvar fortfarande lite åt det!! (det låter nog inte så kul när jaag berättar det, men HAHAHA så himla fail vare!)
orkar inte berätta sådär jättedetaljerat och så, meen. jag och ducki skulle till stan snabbt och kolla på partigrejerna och se om dom hade godis där (HEHEHE) så vi cyklade iväg aaaasfort och tralalalal, sen skulle vi tillbaka då och cyklade bakvägen typ, närmast ån. Och vi kom fram till en skylt där det står "VARNING! ÖVERSVÄMMNING" och jag och ducki ba, men ellerhuuur ttyp.. sååå.. vi cyklade vidare och kom fram till värsta översvämmningsgrejen, och jag får idén att cykla igenom (PUCKO). Jag började cykla, men upptäckte snabbt att det skulle bli skitdjupt senare.. men det fanns ingen återvändå.. eller ah, jag försökte och satte ner foten (HAHAHA MEN PUCKOBARN!) och hela skon blev fylld av äckligt brunt vatten ;o oooooch.. ja, jag fortsatte cykla, men fastnade i mitten där det var ungefär en halvmeter djupt. usch... sen så drog jag mig längst kanten på ett staket och... kom ut tillslut, hahahahah, shit vilken stund asså!
måste fixa läxan nu.. så ah.
peaceoutman
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0