TTJJAAAOO!!

wiiiiiiie!!
hiiinnerrr inte skrivaaaa nu när skolan är igååång!!! Gårdagen var iaf najsnajs, iaf för fluffighest :) heh, och.. för mig var det... ba... chill. Krossade några toma...hjärtan (okej. 1?) och.. aoh. (HAHA, ingen fattar nog vd jag snackar om.. inte ens jag!?)
Mitt internet på min dator väägrar att funka, så jag får överleva med pappas mac lite till... (öhh, typ evigheter.. tills vi köpt ny dator säkert..).
Ska skriva klart min "Music and me" läxa... svååårt är det :o
Vi ska skriva om vårat förållande med musik typ.. asså wtf? xD
ajaaaa, jag klagar inte :D Allt vi gör på lektionerna har oftast med musik att göraaaa ;D
Regnade skiitmkt idag... duggar lite fortfarandeeee... wellwell, det kom fram en liten regnbåge, men fick tyvärr ingen bra bild :(
NAH! nu orkar jag inte skriva mer!
Peace.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0