UNDERBART. städat rummet! :D

TJAO!
Har stoooorstädat mitt rum nu!
lite pics.
FÖRE;  (okeeej... fråga inte ens vfr tvättkorgen ligger i sängen..)
EFTER;
hahahaah ! fail att jag har en hantel där.. tränar inte ens längre hahah xDD... ba ibland (a) (I wish)
skrivbordet tar vi imårrn eller senare ikväll, we'll see :)
aohh, livet är underbart ibland.. typ.. NU ! :D
måste köpa en ny dator snart asså! min dator stängs av var 3dje sekund typ </3 (jag har öppnat den och kollat och dammat av och dammsugit, så de e inte deeet)... Måste skaffa en extern hårddisk så jag kan lägga över dom där så att dom inte försvinner.. för då... får jag panik!
Wellwelll.... CYA.
Peacees
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0