kan inte somnaaa, döööhhh

åååååååååååååhh!! jobbiiiggtt!

kan inte somna DDD:
Har legat i sängen i typ 2 timmar, men kan verkligen inte somna, tänker för mkt.. uschusch! haahh
vet ni vad jag tänkte på? att mr. cher skulle sätta sig på platsen bredvid mig, och snacka med mig.. fyyyff.... hahahah hade typ.. garvat ihjäl mig och smsbombat fluffighest hahaah xDDD
Jag har ganska jobbiga sömnproblem, och jag kan ju säga att valerina forte SUGER!
I början trodde jag att dom funkade, men det va inbillning hahah ;)
Ska faktiskt ta och snacka med nån läkare eller nåt, nu på gymnasiet vill jag inte vakna så himla sent varje dag. Ska försöka somna 11 varje dag när skolan börjar (HAAA-HAAA lycka till).

Wellwell, tror jag dygnar ikväll.. kommer bli trevligt senare idag, så jag får tagga för det :DDDD

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0