jhehefigolö

Heyhey!
Det har helt enkelt blivit så att jag inte skrivit här... gillar inte riktigt vår blogg, haha. Den känns så... slarvig, eller nåt mhhaha. Kanske skulle göra en ny design, ny säsong och allt? Får se om nån av oss pallar!
Eh ok jag kommer inte ens på någe å skriva. Börjar bli kallt på mornarna, opepp på skolan då asså! Fast längtar lite till hösten också, koftor å sånt är ju mys, sen har vi värsta förväntningarna på årets halloween! Vi har inget planerat, men denna ska iallafall inte passera obemärkt. Possva. (haha jag vet att det är mer än en månad kvar men vafan).


UPDATE:
Jag och Cheesees har pratat lite, och vi ska starta en ny blogg! ..och ni får inte veta vad den ska heta nananananana, haha nejmen.. iallafall så kommer vi inte skriva här mer. eller jo, nån gång iblaaand kanske :)

/Fluffighest ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0