Dancehall! :D

HEEEYY!
whoah!
ladda för träningsvärk imårrn! Spelar ingen roll om vi har typ stretchat i 5år, kommer ändå ha AAASONT i magen - men de e gött!! När det känns, vet man att man har jobbat!
aop. Första dancehalllektionen idag dåå! awwwesome!
Första lektionen är alltid lika jobbig, men värst är det när man kommer efter första gången (hahah fattade nån??.... asså att man inte kommer första.. utan andra, eller tredje, o.s.v). Aja, det gick bra iaf.. vi gjorde like magövningar (AAOOOCCHH), vi battlade två och två, i en storring (ahahahaha AKWAARDDD när man inte kan dansa!! - som jag inte kan HAHAAH) och vi tränade lite på lite steg och sånt.. stretchade och sååå.. ah :)
Får la lägga upp nån film om typ 10000 år om man orkaarr vaaah ;)
Och seeeeen!! I slutet av månaden ska jag sjunga på Body&Soul-mässan här i Kungsbacka, och JAG KOMMER GRILLAS SÅ HÅRT!
Jag vet inte vad jag ska sjungaaaaaa :(((((( inte la la land iaf! hahaha det är en sak som e säker! aja, kommer väl på nåt, nångång..
Chillzz
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0