HALLÅ I RUTAN!

HEEEEEEEEEEJ!!!
Erkänn att ni har saknat mig?... lite iaf?
wellwell, jag hinner typ inte blogga nu på gymnasiet, men kanske nästa vecka.. för vet ni vad?.. JAG SKA FÅ EN NY DATOR!! :D:D:D:DD (inte säkert att jag får den nästa vecka, men jaaaoooo)
Blir troligen en multimedialaptop som jag har kollat lite på ;) och den har firewire uttag, och det betyder; YOUTUBEFIILMEEEEEEERRRR!!! WIIIIEE!! :D:D:D
yes, och så ska jag börja dansa igen också - weiii!
Blir Dancehall, på Twisted Feet :) kommer bli skiiitnajs! Träningarna blir dock ganska sent :/ 20:45 till 21:45 .. de e lite för sent nästan ju.. mitt i veckan lixom ;o kommer va helt sluuut dagen efter..
JAJAJAJA! jag ska inte klaga nuva.. det jag tänker klaga på är... jag vet inte ?
LÄXORNA KANSKE?
a, fast ne..
assåååå.. ganska enkla saker ändåå... kan visa våran musikläxa vi fick, nångång.. haha så himla najs att jobba med musik typ 24/7!
Blev klar med Svenskan också.. en albumrecension om My Worlds 2.0.
Man skulle skriva 400-700 ord och 438 ord blev slutresultatet för miiiig :D  (haha ingen bryr sig nog.. men vad ska jag skriva om dåå??).
Och sen sååå..               har jag inte så mkt mer att säga, förrutom..
SOV GOTT!
//
ps. vet ni vad? jag ska sluta käka tjockismat, och börja träna lite mer... typ ut och hoppa på studsmattan lite mer innan vintern kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0