Idol 2010 - minneeeeen!!

Sitter och kollar på Idol.
Vilka minnen asså! ska kolla upp vart jag har skrivit om idol så man kanske kan läsa lite om hur det var, på plats. Har märkt att många tror att det är så att man ba skriver in sig, väntar.. sjunger och dissas typ.. men nope, så är det inte! Man får vänta, spriiiinga in!!!! vänta ännu mer, skriva in sig och allt, vänta ÄNNU mer! Ropas upp och gå till ett ställe där som säkerhets kollar allt, tar med en grupp på 5pers till en lång korridor med massa stolar och rum och massa sånt... sen fick man vänta ÄÄÄÄNNUU mer ! och SEEEN fick man gå in och sjunga... och sen dissas för att man inte var SÅHÄR bra eller SÅHÄÄÄÄÄÄR dålig ! hahahahh!
hahahah dendär kycklingen asså! tror jag har massa pics på honom xD
och Sebarstian Krantz !! eyy!! jag tyckte väl jag såg honom, men jag var inte riktigt säker på att det var han.. men.. det var det visst!! :D
Det är bara att leta efter min jacka nuuuvaaaa...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0