Konfa + B&J!!! mmuummsmssss! och såå lite låttips!

heyy!
börjar bli sjuk (eller ääär typ nu), och de e SO NOT HÄRLIGT!
Varje gång jag blir sjuk så blir jag.. riktigt sjuuuk(eftersom jag typ aldrig blir sjuk)! usscchh, hoppas inte att jag får feber.. för det känns som om jag håller på att få det :(((( feber är typ heeemssskkkttt... gör typ ont i hela kroppen, kännes mig assvag och klen, vill inte ens röra mig för det gör så ont DDDDD: nääähhhh.. nu ska vi inte va sånna.. för vet ni vad? JAG KÖPTE B&J IGÅR! MUMS!!!!! (tog bild på den.. men hittade inte min kamerasladd såå.. ah)
Och konfan igår va awesome! :) Saknar redan alla konfirmander ;)
omg, this is to intence!!! (lyssnar på erik hassleee höhöhöhöh)
Hurts – Sunday
gryymt skön låt!
Cee-Lo Green – Fuck You
gryyymt skön låt!
oh damn va najs den är !
//  en ganska illamående, sjuk.... men ganska glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0