KONFA IMÅRRN! + skolfoootoooo nästa veckaaa.. hjääälp??

Är feeett sugen på tobleorone!!!! hahaah har käkat tre paket nu på tre dagarrrr, aajsilibajsen nu cheesees!
dags att sticka till gbg nu tror jag.. ska leta lite smått efter en klänning till imårrn.. VET NI VAD SOM HÄNDER DÅ??
KONFAA!! åh herregud vad snabbt tiden går!
Imårrn så konfirmeras min konfagrupp och tänk att det bara va ett år sen jag konfirmerades typ.. waaah.
Aoh. Ikväll äre pk igen som vanligt och klart man dyker upp där :D Sista kvällen med alla konfirmander typ ;PP
jajajajaj!! DETDÄR MED KLÄNNINGEEEN!! - jag har klääääädprooooobleeeeeem! jag har ingen klänning att ha imårrn.. Jag ska inte ha vitt, för det är typ "konfirmandenas färg" och sen så har jag ba en rooosa, gul och typ.. en svart klänning.. jaja. Det fixar jag sen.. hahahh (kommer säkert ha typ.. jeans och nån tröja imårrn.. xD uh)
över till nåt annat!
Skolfoto nästa vecka!
Vi har valt ett litet tema till klassen och det ska vara typ.. bratzzzz... eller scchhhhtteeekkaaarreeeee... kommer bli AWESOME!
Men.. det en person i klassen ska vara typ mobboffer och inte va som alla andra.. och de e jag ;)))
hahhahh.. Jag ska föreställa helt nyvaken typ (kommer bli SÅÅÅÅ kul att gå runt så hela dan sen.. eh inte. jaja, gäller ba att va braavee ;)) Fluffighest skulle aldrig våga vet jag.. hon vågar inte ens gå med en stor marabou i handen.. inte ens köpa en när det är en kille i kassan :(( haha, min lila honey assååå<3). Men frågan är.. vad ska jag ha på mig för att se extremt najsig ut vaaa??
- Pyjamas (OFC)
- Kaffekopp i ena handen tandborste i andra..
- Tofflor.... fast jag har inga hahahahaha (FLUFFIGHEST!! kan jag låna dina? xDD hahaha)
- Håret ska ba a messs typ
- ringar under ögonen och lite failat feeejs.. och.. aooh.
Fler tips? :)
Asså denna låten...
Des'ree – You Gotta Be
Asså hon sjunger okej och såå.. men i refrängen när hon ska ta höga toner... HAAAAAHAAA!!!
asså whoah!!! hon får nog träna på det asså! sjungffsintemednäsankvinna.
Lyssna typ vid; 1.45
omgggggg (;
aja låten e okej iaaaffffff...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0