NY DATOR!....snart!

HALLÅ DÄÄR!!
äntligen helg! :D
men shiiit va konstigt det kändes att vakna, men inte behöva skynda sig eller nåt.. det var som att det inte var verkligt typ.. assåå... jag var jättestressad, för jag trodde typ att jag hade glömt nåt eller så.. uschh
wellwellll... idag så ska jag leta efter en dator! :D Pappa säger att jag måste hitta en innan måndag, så han kan köpa på tisdag! WHOOOOOOOOOOHO!!!! assåååååå.... nu blev det jobbigt vaaa.. assåå... en dator.. den kommer typ.. bli min livskamrat (tills jag köper en ny...). Uh. En dator med bra internetuppkopplingsmojs, massa adobeprogram som följer med, FIREWIRE UTTAAG<3<3<3 typ 5miljoner USButtag och skiiiiitbra minne!!!... Det är min drömdator typ :D hahaha ;DDD
Väntar på att Fluffighest ska logga in på fb, så jag kan snacka med henne om vad vi ska hitta på idag :D
först kungs, sen gbg! wahhhhhh.
I'm out.
Peace.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0