Personlig tränare + dans :)

hej, och ojjj vad längesen det var jag skrev !
Jaaa... vad har hänt nurå?.. inte mkt...
Idag är det dans igen och det betyder träningsvärk imårrn, och imårrn så ska jag provträna med min (kanske) blivande personliga tränare :)
Kommer bli awesome! :D
Hur jobbigt det än är, så ska jag inte ge upp !
hur envis (och lat) jag än är, så är det lätt för mig att ba.. naaah, orka ! men nejnejjj, inte nu! :D
Läääängttaaaarrr!!! :DDDD
Fatta va najs asså :D
och nåt som inte är så najs......
PROV NÄSTA VECKA (N) i samhällsmojs.. ska kunna allt om alla partier och sånt.. på tal om det.
ASSÅ WHAT THEEEE???
HUR KAN SD KOMMA IN I RIKSDAGEN?... naah, blev skitsur ska ni veta ! ;(
blablablaaaaa, nu har jag skrivit lite, så HEJDÅ! :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0