Personlig tränare till en lat 16åring?? oh yeah!

Hallå i stugan!!
Idag släppte äntligen träningsvärken lite, men fortfarande lite kvar kände jag.. och idag på dansen när jag skulle stretcha - daaaamn! Asså shit va ont det gör! menmen, så är det när man dansar, ska inte klaga :)
Och detdär med att nån skulle komma och visa hur maskinerna funkade på gymmet... neejdå, så vare inte alls.. jag skulle tydligen så en personlig tränare!! :D:D:D:D:D:D:DDDDDDD
WIIIIIIIIEEE!!!!! hahaha!!
är skitglad! Ska faktiskt kämpa ordentligt när jag verkligen börjat sen, med att äta lite nyttigare och så :) (DET! är största utmaningen för mig!).
Kommer typ dö... ingen mer mcflurry, cheesees, choklad, godis eller chips .. INTE ENS TOBLEORONEEEE <///3 ÅÅHHH!!! måste ha eeeen grej jag får käka - EN GÅNG I VECKAN!
hahahah jag kommer inte klara av detdär med maten, men jag ska försöka iaf! ;ooo värt ett ordentligt försök iaffff hahahah ;)
back to danssnacket:
Vi fick lära oss koreografin till en dans som vi tydligen skulle uppträda med.. men nu är frågan.. VAR, NÄR, HUR OCH... JA? jag var inte alls beredd på att vi skulle börja med det så snabbt! hahah jag har gått på dancehall 2 gånger, och jag dansar med proffs.. njaaaeeh!!!! hoppas jag får stå längst bak.. kanske stå still hela låten :) hahaha, not :)

Mina mål;
- Lära mig dansa GRYMT! (nästa gång så vi lära oss snurra på huvudet - LYCKA TILL?? :D:D:D)
- Börja äta "nyttigt" (aldrig att jag slutar äta pommes eller typ slutar dricka oboy.. nuu-uuhhh!!), och regelbundet, inte mycket ibland och lite ibland, utan ungefär lika mkt. (och inte så mkt)
- Kämpa på! inte ge upp!
- Få vääääääärsta magen till sommaren!!
- ......ja......... det va typ de xDD
Nej! nu ska jag träna på koreografin och sen så kolla lite på stegen och seeeen... STRETCHA! och sova !!1
Peeeaaccee oouutt duuddee..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0