Trodde att datorn hade dööötttt 4-eevvaahhh!!!!

ÅHEEJJJ!!! va glad jag är! (lättad iaf!)
Pappa ringde förrut idag och sa att macen var.. stendöd (eller som fluffighest trodde att jag sa.. "martin är stendöd").. Gissa om jag fick panik.. !
Trodde typ jag skulle dö för en sekund!
menmen, när jag kom hem senare, så skulle jag försöka få igång den.. jag gjorde typ allt.... tog lossbatteriet, blåste lite här och var, pillade lite på lite stuff.. blåste lite till och sen så satte jag tillbaka batteriet och tryckte in knappen.. funkade inte.. så jag lät den vara i typ 10 sek.. och sen så tryckte jag ner den ashårt i 3 sek.. och WALL!!! så hörde jag ljud från den och lbnblbalabalbala, AWESOME!
aja, nog om deet... skolfotot idag var AWESOMEEEE!!
Alla hade typ backslick, så kom jag där med pyjamas, tofflor, en "nalle", tandborste i munnen... och typ.. en borste i håret.. hahah.. får inte gömma koppen heller!
aoh, det va najs iaf.
menmen, nu ska jag rensa datorn lite.. har ju haft den i typ 6 år (!!!!). Så jag har samlat på mig en del HEHEHE, hälften av alla datorgrejer är hockeydokument, och hälften är mina gamla idolpics..
CIAO
pis aut
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0